4,6 104 Google-reviews

Striptease voor je verjaardag? Boek deze speciale stripper!

17 September, 2019 21:07

Wil je een stripper huren voor een verjaardag? Wacht dan nog even met het bestellen van een stripper.
Hieronder ontdek je namelijk nog een veel uniekere en spannendere versie, waar je de aanwezig (en de jarige) ongetwijfeld nog veel meer mee zal verrassen.
Het beloofd een, eh, smakelijke avond te worden! Ontdek hieronder waarom een taartstriptease een perfecte verrassing is voor een verjaardag.

Een hilarische suprise-act voor een verjaardag

Nu is het huren van een mannelijke stripper of vrouwelijke stripper al een verrassing op zich. Maar waarom zou je niet nog een stapje verder gaan, als het gaat om je gasten de surprise van hun leven te bezorgen? Het werkt als volgt; je gasten zijn inmiddels stuk voor stuk binnen gedruppelt, inclusief de jarige, er iedereen is er lekker voor gaan zitten. Samen zingen jullie zoetjes een verjaardagsliedje, een beetje ongemakkelijk, maar zo gaat dat nu eenmaal, toch? In de kamer staat een prachtige, enorme taart. Wat een mooi cadeau! Tenminste, dat zullen je vrienden op dat moment misschien denken. Wat zij niet weten, is dat er ieder moment een stripper uit de taart zal springen! Dan kan de avond pas écht beginnen…

Hieronder een fragment van een echte surprise striptease waarbij de stripper uit een levensgrote taart komt.

Er staat een verjaardagstaart voor de deur…

Deze stripshow is dus ideaal voor verjaardagen, aangezien niemand zal verwachten dat er een stripper zal komen! Zeker niet wanneer jullie nog druk bezig zijn met verjaardagsliedjes te zingen, wanneer je stiekem bij jezelf afvraagt of het feest nog saaier kon worden. Gelukkig is daar dan die enorme taart met dat speciale smaakje. Hiermee heb je niet alleen een unieke en spectaculaire entree van het feest en de stripact, je voorkomt ook het risico dat die ene altijd zo oplettende vriend of vriendin merkt dat er een stripper voor de deur staat. Je kunt trouwens zowel voor een prachtige vrouwelijke, als een sexy mannelijke stripper kiezen. Vergeet meneer en mevrouw de agent, aka strippen in vermomming, dit keer kies je voor het grande dessert!
Het leuke is dat deze striptease zelfs gegeven kan worden door bijvoorbeeld iemand van de Sugar Boys. Dit is een mannelijke groep strippers! Hiermee wordt het echt lachen en brullen! Liever een vrouw voor je verjaardagstriptease? Dat kan uiteraard ook.

Een striptease is een origineel cadeau voor de jarige én de gasten

Het leukste van deze taart striptease is dat niet alleen de jarige, maar ook alle gasten mee kunnen genieten van het spektakel. Bedenk je eens de verraste gezichten van je vrienden in, wanneer er een sexy, halfnaakte man of vrouw uit de taart tevoorschijn komt! Natuurlijk mag de jarige genieten van een VIP behandeling van de stripper. Hij of zij mag genieten van een lapdance. Uiteraard onder toeziend oog van alle gasten. Wordt jij al hongerig van het idee? Stil je honger naar een perfecte striptease voor een verjaardag met deze taart striptease!

< Welke stripact past bij jou? Sugar Boys: groep mannelijke strippers zoals de Chippendales! >
Whatsapp
Contact