4,6 104 Google-reviews

Extra entertainment tijdens jullie ‘zitting’

27 Januari, 2017 12:07

Een naakte butler die plagend op je schoot komt zitten of een stout schoolmeisje dat jou de les leest. Deze taferelen zorgen ervoor dat de temperaturen tijdens de bekende heren- en vrouwenzittingen tot grote hoogte stijgen. Eens per jaar vetrekken de mannen en vrouwen van de carnavalsverenigingen apart van elkaar naar deze zittingen. Zij beleven gehuld in de meest bijzondere creaties een wel érg leuke dag. Toch is het stiekem niet altijd spannend genoeg, dus lieve dames en heren van de carnavalsvereniging: willen jullie het allemaal een beetje spannender tijdens jullie zitting? Wij hebben nog wel een paar héle leuke ideeën voor jullie…

Vrouwenentertainment speciaal voor mannen

De enige vrouwen die tijdens de herenzitting de ruimte mogen betreden zijn de vrouwen die de dag presenteren of komen optreden. Meestal is het vrouwelijk schoon schaars gekleed, maar ze blijven altijd netjes. Willen jullie er zeker van zijn dat de temperatuur tijdens de herenzitting tot grote hoogte stijgt? Het testosteron vliegt om je de oren wanneer jullie een sexy striptease-act inhuren of eens lekker gaan zitten voor een hete themashow!
Een sexy en speelse striptease van één van onze danseressen is stijlvol en jullie hebben de keuze uit verschillende e stripshows. Kiezen jullie voor een sexy politievrouw, een hete burlesque danseres, een stout schoolmeisje, een kinky heks of een hitsige bruid? Wellicht is een themashow ook wel iets voor jullie herenzitting. Wat dacht je van een erotische loterij, een striptease carwash of een pussytrick act?

Mannenentertainment

Hoewel mannen bekend staan om de rode oortjes die ze krijgen bij het zien van iets spannends, kunnen de vrouwen er stiekem ook wel wat van! Tijdens jullie vrouwenzitting kunnen jullie er bijvoorbeeld voor kiezen om bediend te worden door naakte butlers. Deze sexy mannen met goddelijk lichaam zijn vriendelijk, charmant én een klein beetje ondeugend. Wie wil er nou niet zo’n gespierde man die plagend op je schoot komt zitten? Ook het Ladies night programma kan jullie vrouwendag éxtra gezellig en spannend maken. Tijdens deze avond zijn er strippers en playboys die jullie doen giechelen van de spanning. Natuurlijk zijn er ook een aantal solo strippers die een act kunnen opvoeren waar jullie gegarandeerd erg blij van worden!

Wil jij jullie vrouwen- of herenzitting in bijvoorbeeld Venlo of Weert spannender maken met een sexy stripact of themashow? Wees er dan snel bij! Bel voor meer informatie naar 06 50 444111 of boek je striptease-act door op de onderstaande button te klikken!

< Oh, it’s X-mas babe
Whatsapp
Contact